Правила прийому в мережі ветеринарних центрів Animal Clinic

 
 
Поділитися в соцмережах: Twitter Facebook

Шановні власники тварин! Вся наша робота спрямована на профілактику захворювань та лікування тварин. Для надання якісних послуг, та уникнення черг, прийоми ведуться за попереднім записом. Це дозволяє краще спланувати робочий час ветеринарних лікарів, і більш глибоко підійти до проблеми Вашої тварини.

Загальні правила відвідування

  1. Прийом у ветеринарного лікаря, діагностичні та маніпуляційні процедури проводяться за попереднім записом. В інших випадках клініки не можуть гарантувати наявність вільного спеціаліста саме у той час, який потрібен власнику.
  2. Всі ветеринарні послуги, витратні матеріали та препарати платні. Оплата за надані ветеринаром послуги та медикаменти здійснюється відразу після прийому безпосередньо в клініці, згідно прайсу, незалежно від результату захворювання.
  3. Неповнолітні особи, які звернулися до клініки з твариною, обслуговуються лише у супроводі дорослих. Якщо тварина перебуває в критичному стані, а зв'язок з повнолітнім власником неможливий, тварині буде надана перша необхідна допомога. Всі подальші лікувальні заходи проводяться тільки за присутності повнолітнього власника тварини.
  4. Роз’яснення щодо стану тварини, поточне лікування та будь-яка інформація про пацієнта надається виключно особі, яка зареєстрована і є власником. Третім особам інформація про пацієнта не надається.
  5. Інформацію про післяопераційних тварин надає тільки хірург або черговий лікар.
  6. Стаціонарне лікування проводиться лише за попередньою оплатою. Тварина виписується зі стаціонару та віддається на руки власнику лише за умови повної оплати.
  7. Пацієнти, які потребують невідкладної допомоги, обслуговуються без черги, у зв’язку з чим час початку прийомів або операцій може бути змінений.
  8. Власники тварин, які запізнились більш ніж на 10 хв., можуть бути прийняті в найближчий доступний для лікаря час, вільний від записів. Такі клієнти можуть бути також прийняті іншим ветеринарним лікарем.
  9. Перед проведенням анестезії, хірургічних втручань, перед госпіталізацією тварин необхідно підписати договір.
  10. Евтаназія тварин проводиться виключно за медичними показаннями після огляду лікаря. Лікар має право відмовити у проведенні евтаназії.
  11. До прийому в кабінеті лікаря коти повинні перебувати у переносках; той-породи собак – на руках, середні та великі собаки – на короткому повідку. Собаки, які можуть виявити агресію, повинні бути в наморднику, який забезпечує безпеку оточуючих.
  12. Якщо тварина не соціалізована, агресивна, то власник зобов'язаний попередити про це адміністратора та лікаря до початку огляду.
  13. Відповідальність за поведінку тварини та за безпеку лікарів лежить на її власнику. Фіксація тварин проводиться виключно персоналом клініки.
  14. У разі, якщо тварина занадто агресивна і власник її не контролює, а також тварину неможливо зафіксувати, лікар може запропонувати огляд під седацією. У разі неможливості проведення процедури седації або у разі відмови власника від проведення седації, лікар має право відмовити у наданні послуг власнику цієї тварини.
  15. Власник тварини несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані майну клініки.
  16. Клініка лишає за собою право відмовити в обслуговуванні у випадках:
    • якщо тварина не вакцинована від сказу;
    • якщо тварину супроводжує неповнолітня людина;
    • якщо тварина супроводжується людиною в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння;
    • якщо власник тварини проявляє будь-які агресивні або образливі дії, нецензурна лайка по відношенню до співробітників;
    • з боку власника тварини частково або повністю не виконуються приписи та призначення лікаря;
    • власником навмисне надано неправдиву інформацію про стан тварини (протікання захворювання тощо);
    • клієнт відмовляється від підписання інформації, зазначеної у картці тварини, документа про згоду на операцію тощо;
    • при наявності заборгованості.

Будь ласка, пам'ятайте — тільки разом з Вами, спільними зусиллями, ми зможемо надати Вашому вихованцю якісну допомогу, отримати необхідний результат і зробити все можливе, щоб Ваш улюбленець був здоровим.

Пам'ятайте, що гарантією гарного самопочуття Вашого вихованця є не лише своєчасне звернення за ветеринарною допомогою, а й чітке дотримання лікувального плану та рекомендацій лікаря!

Життя та здоров'я Вашого вихованця — у Ваших руках!

У разі виникнення різних пропозицій, питань, скарг тощо. Ви можете звертатися до адміністрації:
Головний лікар мережі ВЦ ANIMAL CLINIC України та США - Ігор Степченков
Директор ВЦ ANIMAL CLINIC України та США - Олена Таран.

Ми завжди відкриті для діалогу!

Записатися на прийом Live-консультація
Viber чат
doggy

Любі клієнти!

Ми продовжуємо надавати послуги за цінами, сформованими до вторгнення РФ в Україну, попри підвищення курсу $ та здорожчання витратних матеріалів і медикаментів для нас у 2,5 рази. Все заради перемоги!