- Головна
- Новини і події
- Як власник має поводитися на прийомі у ветеринара?
Як власник має поводитися на прийомі у ветеринара?
Плануєте візит до ветклініки в Києві зі своїм улюбленцем? Тоді вам слід знати, як варто поводитися на прийомі у лікаря. Є певні важливі правила:
1. Розрахувати свій час на випадок затримки прийому.
Інколи стається так, що персонал клініки приділяє увагу пацієнтам, котрі потребують невідкладної допомоги. Просимо поважати працю ветеринарів та зберігати спокій.
2. Не виражати занепокоєння.
Навіть якщо дуже сильно переживаєте за стан здоров’я тварини, не показуйте цього. Ваша паніка їй не на користь, вона тільки погіршить ситуацію. Вихованець відчуває емоції господаря, і їм крім власного страху передається і ваш настрій.
3. Тримати тварину під контролем.
Під час перебування в черзі та заходячи до кабінету лікаря, собаки мають бути на повідку, коти — в переносках, птахи та гризуни — у клітках. Папуг краще перевозити в темряві (накрити їх), щоб вони не відчували стрес і по можливості не в тій клітці, в якій живе ваш крилатий улюбленець. Такі заходи дозволяють обмежити контакт між вихованцями задля їхньої ж безпеки, а також безпеки усіх відвідувачів та персоналу ветцентра.
4. Надати ветеринару можливість безпечно наближатися до пацієнта.
Агресія братів наших менших на незнайому обстановку — нормальна реакція через страх. Та ви відповідальні за поведінку свого вихованця. Аби тварина не дряпалася, не кусалася та не намагалася втекти, заспокоюйте її. Розмовляйте з нею, гладьте, покладіть біля неї улюблену іграшку, пригостіть смаколиком. Ветеринари вміло поводяться з тваринами, але вони не є дресирувальниками.
Повага до ветеринара — запорука швидкого огляду
Не можна піддавати сумнівам дії медперсоналу чи нав’язувати методи та схеми лікування, які не мають нічого спільного з доказовою медициною. Довіра до ветеринара — один з найголовніших складників успішного лікування.
Треба поводитися адекватно, бути в нормальному стані, аби пояснити ветеринару що турбує тварину. Через недотримання цих правил, візит у стані алкогольного сп’яніння, нецензурні висловлювання та зухвалу поведінку фахівці Animal Clinic можуть відмовити у наданні послуг.