Захворювання щитоподібної залози собак і котів

Щитоподібна залоза впливає на всі тканини та органи. Порушення її функціонування широко поширені у чотириногих друзів людини. Захворювання цього ендокринного органа в основному проявляються у тварин, які старіють. Вчасно визначивши проблему, ветеринар в Києві не допустить подальшого погіршення ендокринного здоров'я вихованця і навіть зможе поліпшити якість його життя.

Гіпотиреоз у собак

Собаки страждають гіпотиреозом — зниженням функції щитоподібної залози. Орган руйнується власними імунними клітинами. У собак, які страждають на гіпотиреоз, можуть бути такі симптоми:

• Небажання грати та виконувати команди.
  • Частий сон.
  • Поява надмірної ваги.
  • Низька стійкість до холоду.
  • Відсутність тічок (у сук).
  • Атрофія сім'яників (у псів).
  • Дерматити.
  • Осередки облисіння.
  • Поганий стан шерстного покриву.

Уникнути руйнування тканин щитоподібної залози можна, якщо виявити патологію на ранній стадії. Для цього ми радимо приводити собаку на щорічну диспансеризацію і здавати її кров на тиреоїдні гормони, особливо якщо тварині понад 6 років.

Гіпертиреоз у кішок

У кішок реєструється зворотний стан — гіпертиреоз — надлишкова продукція тиреоїдних гормонів. Причиною часто стає білатеральна аденоматозна гіперплазія щитоподібної залози. Серед етіологічних чинників розвитку гіпертиреозу — аутоімунні процеси, генетична схильність, інфекційні захворювання, вплив чинників навколишнього середовища, харчування. Захворювання можна запідозрити за такими ознаками:

• Втрата ваги при підвищеному апетиті.
  • М’язова дистрофія.
  • Постійна спрага.
  • Погіршення якості шерсті.
  • Підвищена збудливість.

Якщо у вашої кішки або собаки з'явилися наведені вище симптоми, негайно зверніться в Animal Clinic. Диференціальна діагностика дозволяє виявити недугу правильно, виключивши інші захворювання ендокринної та неендокринної природи зі схожими ознаками. Вона передбачає комплексний підхід: аналіз клінічної картини, гематологічних та біохімічних показників, а також показників ТТ4 і ТТГ, УЗД щитоподібної залози.